niedziela, 15 maja 2016

Apartament pokazowy

Dzisiaj prezentuję Wam apartament pokazowy w jednej z nowych inwestycji na obrzeżach Sztokholmu. Stylizacja jest perfekcyjna - jakżeby inaczej. Na uwagę zasługuje nietypowe centralne usytuowanie kuchni, która nie jest osobnym pomieszczeniem ani nawet aneksem tylko czymś w rodzaju pasażu prowadzącego do dalszej części mieszkania. Najbardziej podobają mi się dziecięce pokoje w nietypowych kolorach - pięknie skomponowana paleta barw - ścian, mebli, dodatków. Oczywiście, żeby się przyjemnie w takim pomieszczeniu przebywało warunkiem jest dobre doświetlenie naturalnym światłem. Mieszkanie idealne tylko ten smutny widok z okien...

via Fantastic Frank


















3 komentarze:

  1. Ekstra recenzja, ekstra mieszkanie, przede wszystkim taras. mieszkania sprzedaż kraków także proponują piękne mieszkania. Jedno z nich zostało kupione przeze mnie, zainspirowałam się Państwa postem i na pewno stworzę coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest WOW :) Naprawdę pięknie, czysto i typowo po skandynawsku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta biblioteczka :) Ja zawsze zwracam uwagę na biblioteki we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń