środa, 4 czerwca 2014

Lund

Przyjemne mieszkanie w szwedzkim Lund, na sprzedaż. W położonej w centrum miasta, niepozornej kamieniczce z 1900 roku właściciele stworzyli bardzo przytulne mieszkanie. Moją uwagę przykuł zwłaszcza bajkowy,  dziecięcy pokój. Piękna klasyczna kuchnia (czarnobiała szachownica na podłodze, cegiełki na ścianach) z meblami z IKEA, które wg mnie są najlepszym produktem tej marki ("przerabiałam" trzy  - i nigdy się nie zawiodłam). Życząc przyjemnego popłudnia…
via Bolaget





















1 komentarz:

  1. nie często komentuję, ale widzę, że mało osób to robi, więc ja zacznę: super! zgadzam się, że kuchnie w Ikea są świetne. Sama mam białą, ale jakby komuś przyszło na myśl robić białą kuchenną podłogę - nie rób ;) sama mam szachownicę, z dużymi białymi i małymi czarnymi i to jest horror. Albo trzeba się pogodzić, że będzie w ciapki, albo myć 2x dziennie! :)

    Sam blog świetny, dużo prostych, tanich pomysłów. Wszystko jest kwestią spójności i dobrego oświetlenia. Czekamy na więcej (i zaglądamy codziennie, bo a nuż coś się pojawiło).

    OdpowiedzUsuń