sobota, 8 lutego 2014

Primrose Hill

Z wizytą u fotografa Paula Masseya w jego nowym, londyńskim domu na Primrose Hill. Lokum jest nowe a wygląda jak zamieszkane od lat - to właśnie lubię w tym skandynawsko-rustykalno-industrialnym stylu. Piękna kuchnia z meblami z odzysku, industrialne oświetlenie, część instalacji na wierzchu, belki konstrukcyjne - wszystko surowe ale razem tworzą miłą, łagodną kompozycję.
Bardzo podoba mi się, urządzony w salonie kącik do pracy. Piękna, stonowana, pastelowa paleta barw.
via paulmassey.me













1 komentarz:

  1. Witam ponownie..
    ..tak jest wiele styli, kolorów w wystroju wnętrz ,to bardzo wazne aby to poczuc,dostrzec,zaaranzowac i wyeksponowac zarazem połaczyc to kunszt i sztuka i wyjatkową umiejetność ,chyba juz teraz wiem o tym z biegiem i upływem lat ,z tym się czlowiek rodzi ,mam na mysli ,wydobyc z niczego cos wyjatkowego ,ciepłego ,eleganckiego,tzw to coś .to co jest unikatowe ,oryginalne,wyjatkowe....
    ..dostrzegłem na 6-stym zdjeciu tzw pomocnik kuchenny w pieknych kolorach,przetarty,jest w wyjątkowych kolorach tzw Toskania ,bardzo ciepłych i eleganckich i to są kolory króre będą zawsze miały klasę w stylu folkowym,oczywiscie kwestia jej ekspozycji gdzie mozna ja postawic ,ustawic,zgrać aby ja bardziej mozna wyeksponować i wydobyc z takiego pomocnika to co najpiekniejsze.dodam jeszcze ,ze bardzo wazne jest tez światło,gdzie podkresla styl ,kolor i epokę danego mebla czy pozycji czy niuansu,....tak podobaja mi się takie kolory,styl......

    pozdrawiam ,
    Piotr Watras

    OdpowiedzUsuń